[vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_tta_accordion title_tag=”h3″ section_title_tag=”h3″ style=”modern” spacing=”25″ gap=”25″ active_section=”1″ collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”Αλλαγές Προϊόντων” tab_id=”1675762162731-c2d0e2ae-04ef”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών  από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς, στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «support@freedomfashion.gr» ή στο 210.700.2570, γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά μόνο αλλαγές/επιστροφές στην Ελλάδα. Για αλλαγές/επιστροφές από Κύπρο ή οποιαδήποτε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 210.700.2570 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30-17:30 EET) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «support@freedomfashion.gr» .

Τα προϊόντα, τα οποία έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.freedomfashion.gr» μπορούν να αλλαχθούν και σε κάποιο από τα φυσικά καταστήματα της εταιρείας, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών  +30 210.700.2570  (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00-17:00)[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ελλατωματικό Προϊόν” tab_id=”1675762166767-afed8a9e-00bf”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών  από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών +30 210.700.2570 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00-17:00).

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Περιορισμοί Επιστροφών” tab_id=”1675762162731-355dd6b9-da57″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών  από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς, στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «support@freedomfashion.gr» ή στο 210.700.2570, γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά μόνο αλλαγές/επιστροφές στην Ελλάδα. Για αλλαγές/επιστροφές από Κύπρο ή οποιαδήποτε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 210.700.2570 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30-17:30 EET) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «support@freedomfashion.gr» .

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 εφαρμόζεται με τις παρακάτω Προϋποθέσεις Επιστροφής:

1.το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
2. να μην ανήκει στην κατηγορία κοσμημάτων (σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ) και αξεσουάρ μαλλιών, τα οποία δεν επιστρέφονται ούτε αλλάζονται για λόγους υγιεινής.
3. η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών  από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς
4. το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς
5. να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
6. Προίόντα που ήταν σε προσφορά
7. Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής

Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Παραστατικό αγοράς:

Για να μπορέσεις να επιστρέψεις ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Οδηγίες Επιστροφής” tab_id=”1675762171670-8f751dc2-833d”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:

  • Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Προτίμησε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχεις, διάλεξε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά.
  • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα πρέπει να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσεις:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εντύπων που το συνοδεύουν. Συγκεκριμένα τα ενδύματα και τα υποδήματα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
  • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Υπαναχώρηση” tab_id=”1675762174278-eddc0ded-16ee”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών +30 210.700.2570 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00-17:00) και συμπληρώνοντας τα παρακάτω στοιχεία, μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. 

Εξαιρούνται όλα τα προϊόντα της κατηγορίας κοσμημάτων (σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ), αξεσουάρ μαλλιών, μαγιό και εσώρουχα τα οποία δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με δική σας χρέωση με ασφαλισμένη αποστολή, αποκλειστικά με courier  που θα σας υποδείξει η «FRDM FASHION E.E.».
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή), πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό  ή μέσω Paypal.
Τα έξοδα που αφορούν τα μεταφορικά καθώς και την υπηρεσία της αντικαταβολής (αν την χρησιμοποιήσατε) ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.
Κατά την διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας, θα αφαιρεθούν από το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας ακόμη και αν δεν χρεώθηκαν εξαρχής ως προσφορά!
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο  εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών  από την ημερομηνία που μας επιστρέψατε τα προιόντα και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο με κατάθεση σε τραπεζικούς λογαριασμούς ALPHA BANK, ΕΘΝΙΚΗ, VIVA WALLET (σε περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό στις παραπάνω τράπεζες θα χρεωθείτε τυχόν έξοδα εμβάσματος)Αν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να εμφανίζεστε ως ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να μας στείλετε μια υπεύθυνη δήλωση, επικυρωμένη από ΚΕΠ, ότι επιθυμείτε την κατάθεση των χρημάτων σας σε λογαριασμό τρίτου. 
Όλα τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη ακόμη και αν αυτά δεν χρεώθηκαν εξαρχής και θα αφαιρεθούν από το συνολικό ποσό επιστροφής.
Τα προϊόντα επιστρέφονται με δική σας ευθύνη.

Μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα υπαναχώρησης την οποία θα βρείτε  εδώ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]